Pages

Monday, April 12, 2010

Kepala byk hangen

adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii................ susahnye kawen  ngn org kepala byk hangen ni................... nak gurau sikit takleh... nak bercanda sikit takleh... nak beramas mesra sikit pun takleh... asyik nak marah je....... susah tau camni!!!!!! baru cuit sikit da kena sembur... baru nak meraba sikit da kena siku... cane nih????skjap2 angin dtg... bila angin da dtg.. mula la mcm singa betina.....



























tu la padah kalau mengadap org kepala BYK hangin ni...letih la sikit2 sakit pala... sikit2 sakit pala.... apsal la mak pak aku tak bukak kilang panadol?? senang sikit aku nak simpan stok buat laki tersayang.... ni kang bila laki ai pening... mula la aku menggagau cari panadol....

panadol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


** lately ni laki aku slalu sakit pala... mybe cuaca panas + keja dia yg sentiasa kena perah otak tu yg buat keadaan makin worst... hemmm......



4 komen & komplen:

Azrina said...

Jaja, aku paham. Suami aku camtu ler. Kat tempat kerja stress, nak kena handle anak buah lagi, pastu anak buah buat silap dia kena maki ngan officer ko paham ajerlah camner askar bekerja, kalau maki orang tu BIASA. Pi kerja naik motor, penat kan hujan,panas bila balik anak2 dara aku ni jenis suka meleser kat Papa dia..yg suami aku tak suka time dia balik kerja duk meleser hahaha. Lagi satu dah lama berumahtangga kadang2 tak tahu nak cakap aper dah...cam aku takde le nak melepek kat suami..rasa pelik lak skrg...kekeek.

JajaPLuG said...

haha itu le pasal....

aku bukan ape....risau sbb kerap sgt laki aku sakit pala... bila da ada angin kat kepala.. mula la angin 1 bdn... bila da angin 1 bdn... abis la topan dtg menyerang...kekekeke

fisa othman said...

beb ko sruh arr cik abg ko g wat cek up...mana la tau ada penyakit tersembunyi ker...isk pening2 kepala sangat bahaya tu beb...

aku amat memahaminya kalau serumah dengan kepala angin...hehehe sbbnya abg dan adik aku ada yg kepala angin...bikin orang pusing...:D TAPI bila kepala diorang cool diorng memang d BEST...;)

JajaPLuG said...

fisa,

laki aku nak suh g wat cek up??? topan datang pun lum tentu dia nak buat jah oiii.....

keja dia asyik kuar masuk spital je... tapi nak jumpa doc cukup tak suker....

skrg ni dia kena os lagi.. aku da risau pasal H1N1 nih....

Blog Widget by LinkWithin