Pages

Friday, April 09, 2010

batu caves pun on tenet tau...menci sgttttt

di ofis saya ada seorg bos yg sgt busuk ati.... dia telah memblok internet gara2 dia terkantoi tgh tgk youtube.. jadi nak cover malu dia.. dia blok tenet konon2 dia ckp staff tak buat keja sbb sebuk ngn internet...

nak cover malu dia jugak.. dia telah menggunakan nama fesbuk sbgai bukti utama..

"i know u all ada fesbuk... which mean u all tak buat keja sbb sebuk ngn fesbuk" apa -kah????

incik bos... perdana menteri pun ada fesbuk.... yada yada!!! ( mode tepuk dahi)

kesimpulannye, saya cuma nak bgtau yg saya da takleh nak online or update blog dengan kerap since kat uma saya sebuk ngn askar2 negara....

jadi kesimpulannye skali lagi...... saya bengang ngn bos saya yg busuk hati itu.... saya nak sumpah dia mcm2 tapi bila pk balik kang saya menyumpah kang... esok2 org menyumpah pulak kat famili saya.. jadi saya telan saje semua sumpahan ituh....

maka kesimpulan yg kesekelian kalinya.... saya byk benda nak tulis tapi saya tade masa....jadi saya byk tulis entry di mlm ari tapi saya set pos utk siang ari.. aci tak???

oleh itu akhirnya yg boleh saya simpulkan adalah.........   bila diwaktu kerja.. saya bekerja di dlm gua... sbrang email dan blog hoping tidakboleh dilayan (bukan takmo layan ye...)

akhir kata dari saya....




JGN LA BUSUK ATI MCM BOS SAYA!!!! keja saya siap tau wpun saya main tenet 24jam.. huh!!!




4 komen & komplen:

Mek Rose said...

jom kita sumpah dia jadi Sumpah sumpah...agagagagaga

ting tong ting tong..busuk punye orang!

JajaPLuG said...

sesumpah pun sedap mata memandang che rose oiii... tapi dia ni.. pandang sipi2 pun leh buat muntoh ijau...

fisa othman said...

wah harusss ko bertukar jadi shrek ni...:D..hampess tul arr boss ko...aku dgn staff siap komen mengomen lagi tau...:D apa ada hal...janji keje beres beb...bos ko ada PHD tu...:P

JajaPLuG said...

fisa,

mmg ada pun... PHD ada... HB ada.... JK ada.... semua ada la....

Blog Widget by LinkWithin