Pages

Wednesday, April 14, 2010

cerita ceriti parti liar

Ingat ngn entri nih??? ni ha cerita ceriti masa majlis makan2 joyah2 gebang2 ngn sedara mara sepupu sepapat ku.... layanzzzzzzzzz.....


♫♫ ni senarai besday boy n girl for  mac n april ( boy n gurl?? hahha semua da beranak pinak da....) ♫♫

 ♫♫ muker2 besday girl n boy.... (tiada niat utk mengkaburkan tapi salahkan potoghaper yg tak cekap... hahhah) ♫♫

♫♫ nampak sedap kah piza tu?? hehe itu la piza yg berkotak2 saya beli... kekke (ayat pembetulan.. saya cuma beli.. tapi ayah saya yg bayar..) ♫♫

♫♫ byk kan makanan?? aku sukerrr........ ni baru meja utama.. meja tepi kecik kiri kanan tu tak sempat snap.... hahhaa ♫♫


♫♫ ni adik sedara sepupu sepapat aku... da ensem weii... nak booking wat boyefren??? sila amik no ♫♫


 ♫♫ ni adik2 saya yg kepala mereng.. mmg pantang nampak kamera muker diorg yg paling depan... (ai baik tau... kekekk) ♫♫

  ♫♫ ini la mak aku (tiada niat utk mengkaburkan gamba tapi salahkan potoghaper yg tak cekap... hahhah) ♫♫


its so fun sbb semua berkumpul... mmg slalu jumpa diorg tapi slalu tak semua... so bila da berkumpul ni.. mule la teringat kenangan lamer... zaman2 muda belia main konda-kondi... main galah panjang...main roundes...main polis entry...

wahh rindu nye zaman dulu2... takyah pk pasal kain lum lipat.. baju lum basuh.. arini nak masak ape.. sat lagi g pasar nak beli ape... semua tu takyah pk!!!!!

dulu yg paling berat masalah nak pk ialah;









camne nak wat drama depan mak nak mintak duit beli kopok kat mamak??? huhu........

3 komen & komplen:

Liyana said...

Parti sakan nampak!

fisa othman said...

hohohoho aku ingat lagi entry pasal birthday celebration in advance tu...hehehehe...anyway family ko memang happening arr beb...:P

JajaPLuG said...

liyana : kekekke.... soploh taun skali kak.. tu yg lupe diri tuh...

fisa : diorg mmg hapening... tapi bertambah pening kalau semua berkumpul..kekekkeke

Blog Widget by LinkWithin