Pages

Saturday, April 03, 2010

Hari ini aku sibuk

plan arini...

basuh baju pastu campak dlm dryer bg cepat kering.. (kenape nak bg cpt kering?? sbb nak kuar soping.. so tak yah risau kain kat jemuran...hahhaha)

pastu nak kuar g amcorp mall, teman asben g service helicopter.... pastu sbgai balasan dia nak banje mkn anw... ( aku addict ngn flot anw..yummi!!!!!)

pastu nak berkejar ke dominos terdekat... nak rembat 10 kotak..

pastu drive g uma nenek sbb ada celebration besday for all my anti n ucle who born in july March & April ( include my mom... heheheh esok besday mak... hapie besday mak!!!!) ** hahaha aku salah taip... ko nampak je ek fisa....

pastu abis party, patah balik ke amcorp mall amik helicopter asben ( kalau siap arini lah....)

lepas tu balik uma mertua........ tido kepenatan... hehhe

**kita hanya merancang, Tuhan yg menentukan.. hopefully ape yg dirancang berjalan dgn lancar...harap2 jadi la g mkn anw tuh... hehehehhe sedappppppppppppppnyeeeeeeeeeeeeeeee float aNw.......

2 komen & komplen:

fisa othman said...

"pastu drive g uma nenek sbb ada celebration besday for all my anti n ucle who born in july ( include my mom... heheheh esok besday mak... hapie besday mak!!!!)"...

uikss cik jah oooii aku yang rabun ke or ko yg salah taip tu...apesal lak born July nak celebrate April lak ni...in advance ke ape ni beb...moskil jap aku ni hah...

anyway ko memang betul2 bz namanya tu...meh aku bg keje lagi...datang umah aku wat cleaning services boleh dak...wakakaka...jgn marah yer cik jahh...:D

JajaPLuG said...

hah ko ni kan....

aku da balik dr uma nenek aku.. baru aku pasan aku salah taip....

baru nak adjust ko da tinggalkan komen... ko suker wat aku kantoi kan... kekekkekek

** aku mmg selalu salah taip... aku rase kalau ko bukak buku-salah-taip-tuk-aku, mesti tak sampai sebulan buku tu penuh... hahhahah

Blog Widget by LinkWithin