Pages

Thursday, October 29, 2009

YES!!!! yesssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!

wahhhhhhhhhh suka nyer... sukeeeee............. sukeeeeeeeeeee............

Alhamdulillah murah rezeki zahin ye sayang!!!!!

al-kisah...

dlm sebulan 2 ni aku mengalami masalah stress dan tekanan perasaan yg tade tolok tandingnya langsung... terlalu tertekan ngn masalah yg menimpa..... sampai period aku pun mcm segan2 nak dtg.. takot kena pelangkong gamaknya.....

jd bila aku da lamer sgt aku pendam perasaan... stress tak sudah2... tetiba sedey.. tetiba marah.... lamer suply susu aku pun drop dgn kritikal skalli....

slalu aku bekalkan kat bbsitter 16oz ebm for my anak bujang..... so normally kat ofis aku slalu pam dpt 18-20oz ikut pada mud ketika itu la.. tapi tak penah kurang dr 16oz... n normally aku jarang guna stok beku.. aku mesti bg yg pam arini kat bbsitter for tomorrow feeding...

tapi dlm 2 minggu akhir2 ini... susu aku drop dgn kritikal skali... bygkan everyday aku bwk balik hasil ebm aku kekadang 6oz je... camne tuh?? nak bg anak 16oz.. tapi everyday produce dpt 6oz je... so spjg 2 minggu ni... ter-amat-la-sgt-lajunye-skali stok beku aku keluar dr peti ais....for 2 week stok beku aku kena top up 10oz utk bg bbsitter... adoiii... adakah ini petanda yg misi penyusuan 2 taun aku akan terhenti???

NO NO NO... BIG NO NO NO!!!!! aku ada lagi 10 bulan utk mencapai visi aku tuh.... kalau setaun yg lalu aku mampu bertahan .. setakat lagi 10 bulan???? common la.. jgn cari alasan la weii...

so kelmarin aku amik Agel CAL... so smlm hasil tenusu aku naik sikit.. dpt la 8oz....ermm 8oz je....tape2.. sabar....................

mlm tadi aku amik lagi Agel CAL.... pagi ni amik EXO .. n after lunch tadi aku amik pulak UMI....

yabeda bedu...... 14oz dlm tangan ku... ya bebeh!!!!!  ai lup u la.... canteeeeeeeeekkkkkkkkkk........

so moga2 esok2 ari mendatang... hasil tenusu ku kembali normal..... aku harus kuat utk anak ku....

idup mama zahin!!!! canteeeeeeeeekkkkkkkkk..............

lalallalallalla...

:: mode :: sgt hapie... jgn kaco.. kalau korg ada berita sedey ke.. berita buruk ke.. simpan dulu sampai stok beku aku da up.. baru leh ckp ngn aku ye.. hahhahahah

iman adalah mutiara.........................
syukur syukur syukur ya Allah................
nyanyi lagu raihan.....tapi tau tajuk je....
lallallallalla.................



Blog Widget by LinkWithin