Pages

Wednesday, October 21, 2009

AGeL MIN




  • Memberi stamina utk aktiviti harian
  • Menukarkan karbohidrat + protein + lemak = tenaga
  • Maintainkan kesihatan sendi², tulang & gigi
  • Membaikpulih penglihatan
  • Rase yg sedap.. mudah nak bg kat kanak².
Setiap orang memerlukan vitamin dan mineral untuk sentiasa sihat. AGeL Min mengandungi semua keperluan vitamin dan mineral pada kadar yang optima bagi memulihkan badan anda, melawan kesan makanan yang diproses serta tabiat pemakanan yang tidak sihat. Vitamin dan mineral mengekalkan kesihatan badan dengan memulihkan fungsi sel-sel di dalam badan, memberi keseimbangan bahan mineral, air dan juga mengurangkan risiko penyakit berjangkit.


AGeL Min memberikan 100% keperluan harian badan terhadap 12 jenis vitamin dan 75% keperluan harian 10 jenis bahan-bahan mineral penting untuk tubuh badan. Dengan revolusi teknologi gel yang terkini,

AGeL Min dapat menyerap masuk ke dalam aliran darah dengan cepat dan berkesan. Di samping kelebihan yang disebutkan pada slaid yang terdahulu, formulasi mineral yang terdapat pada AGeL Min adalah Albion Chelates iaitu satu produk dari makmal Albion yang terkenal sebagai pengeluar utama “patented amino acid chelated mineral” di dunia. Bahan ini meningkatkan penyerapan dan bioavailability bahan mineral.

AGeL Min mengandungi Vitamin A, vitamin C, Vitamin D, Vitamin E, thaimin, Raiboflavin, Vitamin B3, Pairidoxine , Folat, vitamin B12, Biotin, Asid Pantothenik, kalsium sitrat, kalsium fosfat dan kalsium pantothenate.

AGeL Min juga mengandungi fosforus, Iodin, Magnesium, Zink, Selenium, Copper, Manganese, Chromium, Molybdenum, vanadium, Inositol, Apple Cider Vinegar dan lain-lain.



Blog Widget by LinkWithin