Pages

Friday, April 02, 2010

kau pergi jua


Din beramboi.....

korang kenal dia?? pagi ni aku anta adik aku g ofis... so layan era sbb nak tahu perkembangan dia... yesterday las berita aku tahu dia koma sbb denggi berdarah + penyakit kencing tikus... combine those penyakit, well susah nak jangka ape akan jadi...

so pg ni aku dgr era, ramai da ucap takziah... aku terkedu jap... tapi kena focus balik on road sbb tgh drive kan... hermm dia da pegi??? so soon??? sangat mengejutkan???

seingat aku baru je las month aku duk muntah darah ngn komen dia kat raja lawak.. ada masa komen dia aku rase nak g penyepak je... ada masa aku gelak dan ada masa aku terima logikal komen dia... well since raja lawak aku start kenal sape itu din beramboi...

tapi sblm itu aku tau dia ni dj kat radio era.. n oso hos for program wakenabeb!.. tapi rancangan wakenabeb tu mmg tak bes pada pandangan aku.. so aku tak penah amik tahu pun sape itu din beramboi... sampai la dia mucul kat raja lawak dgn atitut yg............. adoiiiii tak terckp... dgn pakaian yg pelik2.. gaya yg pelik2.... ada masa aku "dia ni gile ke hape"... tapi atitut gile dia tu la yg buat aku lekat kat raja lawak n gelak...

n yes aku tak layan radio era.. pagi ni aku PAKSA layan sbb nak tahu perkembangan era... hermm beliau hembus napas terakhir tgh malam tadi.... Al- fatihah utk beliau.... takziah utk keluarga beliau....

aku masih dlm keadaan terkujat sbb aku da start minat dia... aku rase dia pn baru nak start fofular... mybe dia da fofular utk org luar sana, tapi aku yg baru nak kenal sape itu din beramboi.. aku rase dia baru nak fofular dimata aku la.....

baru je 2 3 minggu lepas dikejutkan dgn pemergian yanie mentor.. skrg din beramboi pulak.... takpela... atleast dah itu rancangan Allah yg Maha Esa....

** aku masih dlm mud sedey dan terkedu.

Semoga beliau ditempatkan dikalangan orang2 yang terpilih.

2 komen & komplen:

fisa othman said...

aku pun terkezut sama...bikin aku makin terkezut yg kabo kan kat aku adalah laki aku...pelikss sbbnya laki aku ni mana layan sgt berita hiburan ni kan..

JajaPLuG said...

hahahaha kiranya asben ko pun amik tau la hal dunia retis ni kan..

selalu kat uma mak aku ni... aku la yg paling kepoci hal retis.. tp smlm ayh aku kuar je keta terus ckp "din beramboi da meninggal, tau tak sape din beramboi?" ceh ayah aku menjatuhkan air muka aku dgn bertanye mcm tu... hehhehehhe

ayah aku pun tetiba kepoci pasal retis gak... hahhaha

Blog Widget by LinkWithin