Pages

Monday, February 01, 2010

bila aku marah dan kecewa....

bila aku marah dan kecewa..... aku akan abiskan duit banyak².. kalau tgh jln aku jumpa org mintak sedekah aku hulur... nampak org jual goreng pisang aku beli sampai soploh hengget... nampak org jual keropok 3 peket 5 rengget.. aku beli sampai soploh peket... at the end of the day... aku bg je org lain benda2 aku beli tuh....tak kisah la beli ape janji duit aku kuar mcm air tejun....

bila aku marah dan kecewa..... aku akan mkn byk² sampai rase nak muntah....

bila aku marah dan kecewa..... aku akan rase nak nyorok bawah katil dan takmo amik tahu ape jadi kat sekeliling aku..... ko nak menonggeng ke.. tergolek je... non of my bisnes......

bila aku marah dan kecewa..... aku akan duduk dlm bilik air sambil nangis²......

bila aku marah dan kecewa..... aku akan bg nasihat kat org yg merapu².... instead of suh org tu mintak maaf or mengalah dr terus bergaduh.. aku akn suh dia terus keras kepala dan cari pasal......

bila aku marah dan kecewa.....fokus aku akan hilang.. ko citer la bagai nak rabak depan aku pun.. siap gaya tangan bersilang².... tapi ada aku paham?? nan ado!!!

bila aku marah dan kecewa..... aku malas nak mandi.. malas nak masak.. malas nak kemas rumah.. malas nak tgk tivi... malas nak tido.. malas nak jln.... aku la raja segala malas........

bila aku marah dan kecewa.....aku tak leh tido....


bila aku marah dan kecewa..... korang jgn cuba nak buat lawak ntah hape².....

bila aku marah dan kecewa..... aku rase nak nangis tapi aku rase takmo nangis....

bila aku marah dan kecewa..... aku nak senyum tapi aku rase takleh senyum....

bila aku marah dan kecewa..... dada aku rase sesak sgt.....

bila aku marah dan kecewa..... aku lupe aku ada ALLAH utk minta ape saje.....



6 komen & komplen:

Mek Rose said...

nape tu jaja??

byk juga la point2 tu sama ngan kiter if marah..:-D

arini senin kan..i hate monday! wekekek (ade kaitan ke?) ngeh ngeh

fisa othman said...

sudah semestinya pada Allah laa tempat kita mengadu...aku selalu muhasabah diri beb...spt terjadi pagi td...marah & kecewa...air mata menitik sambil aku terus berzikir...takut aku gagal kawal perasaan t jadi hal lain la plak..

Liyana said...

Apo yg ekau marah kan deq oi.
kalau aku marah.. aku akan koyak kertas surat khabar kecik2 sampai setambun
masa pregnant, kalau aku marah (which is selalu amat), aku akan basuh bilik air. bilik air cuci calat wa cakap lu, sampai bleh tido aa dlm bilik air, huhu

JajaPLuG said...

rose :: u hate mandei??? jom duk bwh katil.... nangis together2...kekekek

fisa :: aku mmg muhasabah.. tapi masa muhasabah je aku cool lepas tu setan bertenggek balik kat hati aku... camne??? kekkeke

liyana :: jgn kata bilik air.... segala tmpt aku da sental... siap leh buat iklan pinggan yg licin tu... tapi kecewa tetap kecewa.... kekkeke jom g karaoke nak??? kekke bukan nak nyanyi tapi nak tumpang nangis.... kekkekekke

Liyana said...

jom boling aa
skrg nih aku gi boling sebagai penghilang stress. aku bayangkan bola boling tu kepala sapa2, pastu aku baling kuat2, masuk longkang aku gelak..

JajaPLuG said...

liyana,

pastu aku lak stress tgk ko gelak gile2 sbb bola masuk longkang.... kekkekeke

Blog Widget by LinkWithin