Pages

Sunday, January 31, 2010

Promotion 2010

hi all... hehhe lamer kan tak update blog.. da mcm rupe tempat tinggal sang labah² je blog aku nih....

ok sempena taun baru ni.... mengadapnya saya di depan pc dipagi yg hening ini... saya ingin mengucapkan

SELAMAT TAUN BARU

kpd semua readers yg dikenali dan tak dikenali... (hahhaha mesti korg muntah lahar punye la baca ucapan aku tu.... kekkekekke)

ok... ok.... actually selalu kalau aku ada masa story je aku akan hapdet blog kan.. so meh aku nak story mori sikit.....

haritu aku g ofis agel nak amik order... skali aku tgk 'ini barang' sgt cantek.... mau rembat ka tak mau?? mau rembat ka tak mau???.. pk punyer pk.....belek punyer belek.. .tilik punyer tilik.... hermmmm aku sgt berkenan kat 'ini barang'... leh la aku guna utk kegunaan harian....... ofcos la tak free kan... nak masuk jamban pun mau kena byr maaa............n also aku terpk jugak pada kwn² n customer² kesayangan aku yg aktip menggunakan agel.... so inilah barang yg aku ckp tuh!!!!!!


tada................







ape korg rase?? cantek tak??? cantek kan??? ala biasa² je..... ko yg obses lebey........ kekekke

ok..since aku sgt suker kaler dia yg warna-warni ituh... maka dgn ini...dgn bangganya aku nak bg free kat korang.......

tapi ada ke brg free kat dunia ni??? nan ado hokey...... so hehhehe korg kenala beli atleast 2 boxes or 4 boxes of agel from me n u get........

- free membership (registration fee included)
- save up to 20% from the normal price
-n aku dgn berbesar ati bg korg beg ni... 1 je la for 1 membership... korg ckp je nak  kaler ape... aku bg.... hehhe n also beg ni limited stock ya kawan²... FCFS!!!!

korg leh guna beg ni buat g soping instead of using plastic bag.. jom la suport  negara.... kurgkan penggunaan plastik beg yg merosakkan alam sekitar tu......

** promosi ini akan terus on n on until aku kehabisan stok beg cantek ituh!!! kalau aku ada masa.. n permintaan amat menggalakkan... ho ho... aku akan g beli lagi beg tu.... sbb aku suker semua org nampak cantek mcm aku bila bwk beg itu kemana² saje... kekekkekek...

*** oh tambah sikit lagi... beg ini available only in 5 kaler je ye kwn²... kuning , hijau , oren , merah  & biru.

pesanan penaja :: pos ini akan melekat disini sehingga sampai 1 masa dimana tuan rumah dah bosan.. barulah tuan rumah akan alihkan....jadi.............nak baca next pos sila la kebawah ye hadek²......



Blog Widget by LinkWithin