Pages

Thursday, January 07, 2010

Masalah aku dalam LRT

semlm aku g singgah ampang park jap lepas waktu ofis....saje je jalan² buang masa..... odw balik dlm lrt tu aku nampak la sorg makcik ni (makcik??? or should i call her nenek?? nampak tua la pada aku.....biasa la aku kan suke perasan muda... kekekkeke) terkedek² kendong beg plastik mydin... ( aku rase makcik ni dr m.jamek ni....) byk gak plastik beg yg dia bwk.....


so plastik beg yg byk sgt tu telah menarik perhatian aku nak mengintai la.. apekebenda yg dibeli dek makcik ni sampai byk cenggini kan... biasa org bizibodi....kekekkeke...

2 beg plastik je susu lactogen?? korg bygkan 2 beg plastik mydin yg besar.. berkotak² susu lactogen dlm tu... masa tu aku start pk..

- makcik ni ada nursery ke???
- ramai ke anak dia??
- ape dia nak buat ngn susu byk cenggitu.. dia mandi susu ke???
- camne dia nak balik nnti?? susah woo nak bwk....
- dia g beli ngn sape?? takkan sorg²?? maner laki dia???

as usual aku kan suke bebankan pala sendiri pk masalah org lain.... hahhahahha sendiri intai sendiri yg serabut....

then another 2 beg plastik lagi... aku intai aku nampak ala² mcm paket pampers.. ooooo pampers pulak... 2 pek besar lak tu.. tul la kot dia ramai anak (Sekali lagi aku perah otak aku duk pk masalah org.....)

jenama tak bape nampak... but base on gaya² kaler peket tu.. mcm drypers... pastu aku intai sikit lagi.. ooo aku nampak la perkataan DRY...... hah confirm la pampers drypers ni... wahh sampai 2 peket makcik ni beli.... soping sakat ye makcik....

sampai je kat perhentian dia.. dia nak turun.. elok dia angkat beg plastik.. tetiba pampers tu jatuh.. terkeluar dr plastik mydin tu.... mata aku pun tertangkap la kat jenama pampers tu.... erkkk..........







DRYFIRST...........


dryfirst??? ada ke jenama dryfirst?? ke jenama ni kopipes drypers?? sbb pakaging dia sejibik sama ngn drypers... kaler pakaging dia pun smer... biru² gitu.....

Makcik tu da selamat turun tapi aku dlm train tu masih serabut ngn masalah dryfirst??? ada ke pampers dryfirst??? pampers pun orang nak copy ke??? bukan cd je ke org copy???

aku terus pk sampai la aku turun... at the end still aku terus pk sampai skrg dan masalah nya.. apsal jadi masalah kat aku pulak ni duk pk pampers anak org??? pelik kan... hahahhahahhah

tapi ada ke pampers dryfirst?? mestila ada.. da ko nampak sendiri ngn mata ko.... hehe... tapi .................. kalau semua benda nak kopipes... mesti esok² aku jumpa lak org bwk pampers jenama lain.....

- mamypoko jadi mamypapa
- huggies jadi hugyou
- pet pet jadi mypet
- fitty jadi fifty

kan??? ermmm....aku masih dlm mud tak puas ati.. apsal la pampers pun org nak kopipes???

1 komen & komplen:

fisa othman said...

konpem arr beb ko mmg begitu concern dgn keadaan sekeliling...hahahaha lawak tul...aku lom penah jumpe lagi...t arr kot2 aku terjumpe sure aku dok terpikir cam ko gak kan..;)

Blog Widget by LinkWithin