Pages

Monday, August 31, 2009

Selamat Hari Merdeka

elo my fren,

malam merdeka korg buat ape? g dataran??? g klcc?? lepak kat bukit tgk bunga api??? atau g terawih???

aku...? aku duk uma je.... melepak ngn famili.... aku rase tade sambutan merdeka kan??? tapi bunga api ada ke??? tapi aku rase kat bukit bintang.. bulan posa ke.. tak posa ke.. samer je sambutan dia.. mesti ada yg tonggang tonggeng kat sana kan??? hehhe ( elo.. non of ur bisnes ye...)

k la... di pagi yg hening ni... aku nak mengucapkan Selamat Ari Merdeka to all of you..... selamat sambung tido lepas sahur... n selamat melalui ari senin yg blues kat uma... (ni kalau ari senin kat ofis mesti muka masing2 tak ikhlas nak keja kan??? hahahha )

oh ye.... merdeka sales masih terbuka ari ni.. cpt!!!!!!!!! rebut AGeL anda dengan harga murah!!! mari².....

Blog Widget by LinkWithin