Pages

Monday, August 31, 2009

PROMOSI MERDEKA !!!!

(ENTRY INI AKAN STICK DISINI UNTIL 31.08.09 PLZZ SCROLL DOWN FOR UPDATED ENTRY...)

Saya sendiri mengamalkan pengambilan AGeL dlm hidupan harian saya. alhamdulillah letih & lesu da makin kurang.. kat ofis pun da leh fokus wat keja.. sbb selalu mengantuk je kan lepas lunch....

lagipun AGeL dlm bentuk Gel.... bukan pil... (pil?? adoii susahnye nak telan...) malah boleh diberikan pada baby... (kalau pil susah kan nak bg kat bby yg demam or batuk??)

jadi seandainya anda berminat nak join family AGeL or berminat dgn produk AGEL.... jgn lupe to give me email at



mylifeagel at yahoo dot com


sejujurnya saya masih baru dlm dunia AGEL.. jadi disini saya sertakan testimoni² yg boleh anda refer drp pesakit2 yg begitu setia dengan AGeL... u oll can go to ;





diz lady da join AGEL for a long time.. so many type of sick people dia da jumpa.. so far alhamdulillah sehat... so mungkin anda org yg seterusnya...(saya bukan mendoakan anda sakit ye....) kita tak tahu bila kita akan sakit... bila kita akan mati dan bila kita akan sembuh.....jadi.....



JGN TUNGGU LAGI!!!! get ur supliment now!!!!



badan kita makin lama makin tua..(opssss.......) makin lemah n kertu (tau kertu tu ape???heheh...) jadi sayangilah badan anda dgn memberikan supliment yg betul utk menolong system badan kita dlm menguruskan & menjaga badan kita yg 1 ni... ( u oll ada badan lain ke???? saya takde....)



jadi sbg langkah pertama saya membantu anda mengenali AGEL.... sila dptkan AGEL skrg!!!






harga promosi sehingga 31.08.2009



(anggap la saya bg promosi merdeka.. ape ingat soping komplek je boleh buat??? kekekkek)


TRIAL PACK

5 EXO + 5 UMI = RM 150 RM 130

5 EXO + 5 UMI + 5 OHM = RM 200 RM 190

5 EXO + 5 MIN + 5 UMI = RM 200 RM 190

5 EXO + 5 UMI + 5 CAL = RM 200 RM 195



FREE SHIPPING!!!!!

CPT!!!! CPT!!!!

MARI DEKAT-DEKAT!!!!

SAPE CPT DIA DPT!!!!

(sedap tak pantun ku??hehhe )


more details about AGeL :: HERE





2 komen & komplen:

DaniTheGirl said...

Oit bila ada BLOG ni ehhhh.....wahhhhhhhhh jual AGEL...kak jaja boleh buat skim kutu tak kita tak mampu ahh....ya amponnn!!!

JajaPLuG said...

kekeke.. cik na oi... hang nak suh aku bukak buku 555 ke?? kekek tu citer under table la ek...

adoiii... soploh customer aku cam hang.. lingkup biznes weiiii.....

Blog Widget by LinkWithin