Pages

Monday, June 27, 2011

berseorangan itu lebih baik????

alone itu bes???

well dulu ye la.. .masa zaman bujang tapi skrg.. hah rase sgt tak bes....

ari ni fes time aku kat uma tanpa anak n laki.. rase sgt 0 dan buhsan ~padahal baru je 1/2 jam laki aku g keja.....


since due date aku da dekat, doc kasi MC seminggu.. so aku decide to clean up uma n beg sbb right after aku bersalin, terus shot g uma mertua- tido sana semlm - pastu balik uma mak utk bpantang.. so uma ni akan ditinggalkan dan tak bejenguk mybe for 2 mth....


so bincang2 ngn hubby.... we decide to leave me alone, zahin anta g uma bbsiter ~ yela kalau dia ada.. dgn keadaaan aku yg jln lebih lembab dr kura2.. dgn badan da sakit, at the end ari aku akan abis dgn menguruskan mandi makan dia je.... keja uma mesti tak jln.. ~ ye la anak tido mak pun tido la kan.... hahhaha


so ari ni mula la sesi aku tinggal sorg.. tapi..................................


adoi baru je setengah jam laki aku jln... aku da rase buhsan... sedey pn ada sbb aku tak penah pisah ngn zahin kecuali waktu keja..... tak penah aku cuti dia takde...asik kepit bawah tiak ni ha..... demam lembik takleh bgn pn, slalu we let him stay kat uma ngn aku... tapi tu la.. sakit biasa n sakit badan nak bersalin ni tak sama...


hubby risau if we insist to let zahin duk ngn aku berdua.. dia takut anak membuli... yela sikit2 nak dukung.. sikit2 nak itu nak ini.. yg perlu aku turun naik tangga.. dah le nak angkat dia letak atas bowl jamban pn aku da rase senak bwh perut... so camne nak basuh berak kalau cenggitu???




arghhhhhh baru kul 730am da buhsan... ada lagi 12jam nak tunggu sampai 2-2 boyfren aku tu balik....


hermmm....




Blog Widget by LinkWithin