Pages

Tuesday, February 08, 2011

Sakit yg takmo pegi..............

 adohai..........

aritu anak kena selsema...

kelmarin berjangkit kat bapak pulak.....campur skali ngn batuk berkahak.....

la ni menunggeng kat mama pulak......

sgt tak tahan bila 1 family sakit... maner nak jaga anak bapak lagi... nak jaga diri sendiri lagi....

belum tolak campur anak meragam mlm sbb hidung tersumbat......
" mama... buangkan hingus..."
"erk....."

"mama....... nak tido kat riba mama........"
-tpaksa la aku tido duduk bersandarkan pala katil

belum bahagi darab lagi ngn kerenah si bapak tgh mlm........
"tlg sapukan vicks....."
"tlg urut pala"
"tekak sakit la..... tlg buatkan air panas"

skrg ni aku pulak yg tergolek.. lagi la makin tak larat..........

tak larat tgk kain sebakul tak berlipat
tak larat tgk uma tak bermop
tak larat tgk anak banak mkn tapau

skrg anak aku makin sihat... adoiiiiiii lagi la rase makin tak larat sbb kena ikut rentak super-duper-aktif dia tuh.....

"zahin, jgn le memanjat.. mama tak larat ni" - ayat mintak simpati kat anak...
"mama..jom ah fly sesamer" - sungguh la anak ni mmg tak paham ape2.....mode : tepuk dahi

arini nak g klinik.. sbb pg tadi muntah ada darah sikit...... aku suspek darah tekak sbb bgn tido sampai la ni aku tak leh nak bckp... sakit gilerrrrrrrrrrrrrrr.......

tapi rase bsalah pulak tak g keja sbb keja melambak sgt!!!!



Blog Widget by LinkWithin