Pages

Tuesday, January 12, 2010

Ape da jadi nih???

smlm... kisah semlm......

aku nak g smyg zohor.... aku angkut beg vogeh aku yg ada telekung tu... sangkut baekkkk punyer kat bahu... bukak segala cincin yg ada...jam tangan.... gelang... pin2 tudung.... sarung siper jamban... ok.. gerak g surau kat tingkat 10....

odw g lif.. aku mengelamun..... ntah ape yg aku lamun kan ntah... masuk lif... tekan nombor....


aku stil mengelamun..... tup tup tup.... TING TONG!!....lif terbukak.. aku kuar ngn ala2 blur...








" eh... ape aku buat kat sini??"

rupenye2 aku tekan G... terus ke lobby.... aku pun nak cover malu.. masuk balik lif... tekan no..... sambung mengelamun lagi.....

TING TONG!!! lif terbukak.. aku pun kuar.... tekan pasword pintu... aku pun masuk... letak beg dan duduk depan pc like nothing hapen....




10 min after dat......



erkk... aku bukan nak g smyg ke tadi?? ape aku buat kat depan pc ni???? (ok.. sila la gelak guling² kawan..... aku terima seadanya.... kekekkekke)




ho ho ho.. aku capai balik beg telekung yg aku da letak elok kat bawah meja.... sarung siper... zuppppppppppppp aku pecut......jln mcm tak cukup tanah.. masuk lif terus tekan 10..... sambil dlm hati menjerit.............





STOP MENGELAMUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



sungguh hebat setan bertenggek kat pala aku smlm sampai aku luper jln nak g surau..... kekekkekek

5 komen & komplen:

Anonymous said...

hebat sungguh setan tu....tak pernah dgr case mengelamun tahap dewa ni..bahaya bahaya..

pssst....otak tu pikir project juta2 ke sampai tak sedarkan diri tu? huhuhu..

Mek Rose said...

hehehhehehe
sabar jela jaja ni
mmgla..syation byk duk bertenggekt tu..tu yg dia kaco jaja..ehehe

fisa othman said...

wah!!!! aku dok bayangkan sepanjang ko dlm lif...setan dok bertepuk tampar kat atas kpala ko...hahahaha tu yg ko leh mamun tu...;) bukan ko jer aku pun selalu kena gak...hehehehe meh gelakkan diri sendiri...

JajaPLuG said...

kak miya :: pojek juta²?? kekekke tula pasal.. setan ni.. time nak g smyg la.. dia bg harapan pojek juta²....

rose :: tak cukup amal ibadat lagi kot.. tu yg setan suke berkwn ngn kita tuh.. kekekke.. lepas ni kena updgrade lagi amal....

fysa :: tula.. aku pun byg benda yg sama.. kalau la dlm lif tu ada ustaz harun din.. mesti dia pun gelak guling2 tgk setan tgh main tepuk tampar atas pala aku kan.... aku siap leh sambung wat keja tu.. sampai lupe nak smyg.. haram jadah tul setan ni.... (kekkeek setan yg salah ye kwn2.. bukan saya...)

Liyana said...

kehkeh, gelak den pagi2 jumaat neh

Blog Widget by LinkWithin