Pages

Thursday, August 20, 2009

AGeL OHM part II


AGeL OHM , satu lagi produk Agel yang menarik untuk meningkatkan kesegaran badan dan mengurangkan keletihan serta kelesuan. Dapat meningkatkan kekuatan mental dan memulihkan masalah tidur.

AGeL OHM mengandungi schizandra, rhodiala dan ginseng. Kesemua bahan-bahan ini boleh meningkatkan ketahanan badan kepada stres dan meningkatkan fokus otak.

AGeL OHM juga mengandungi taurin, berbagai jenis vitamin B, vitamin C dan D-ribose. Bahan² ini dapat memberi tambahan tenaga fizikal dan mempercepatkan pemulihan badan akibat aktiviti fizikal.
1- Vitamin B kompleks - ko-enzim untuk meningkatkan keberkesanan proses metabolik yang menukarkan karbohidrat kepada tenaga.
2- Vitamin C, Vitamin B1, Vitamin B2, Vitamin B3, Vitamin B6 dan Vitamin B12 - membantu memulihkan kesihatan badan, mengurangkan jangkitan, mempercepatkan proses penyembuhan luka, sumber tenaga, memperbaiki sistem saraf, membantu menghasilkan sel2 darah putih dan sel darah merah.

AGeL OHM sesuai untuk anda yang sentiasa aktif dan menggunakan banyak tenaga mental dan fizikal.
AGeL OHM memberi tenaga, kecergasan mental dan ketahanan dari stres tanpa menggunakan sebarang bahan-bahan peransang seperti kafein dan efiderin.
Paling istimewa, AGeL OHM juga mempunyai extrak 3 jenis herba yang terkenal sebagai sumber kesihatan dari alam semulajadi iaitu;
1- Ginseng - dapat memperbaiki pergerakan motor badan, memperbaiki tenaga minda serta ingatan dan juga meningkatkan kualiti hidup. juga anti oksidan yang berkesan.
2- buah Schizandra &
3- akar pokok Rhodiola - boleh membantu mengurangkan stres, memberi perasaan motivasi, meningkatkan keupayaan pembelajaran dan ingatan di samping meningkatkan ketahanan fizikal badan.

Blog Widget by LinkWithin