Pages

Wednesday, August 19, 2009

AGeL FLX



Sakit sendi dan tulang boleh menyebabkan tekanan yang serius ke atas ramai orang. Sendi yang sihat dapat membantu anda untuk lebih aktif dan menjalankan aktiviti harian tanpa gangguan. Menjaga kesihatan sendi sememangnya sangat penting. AGeL FLX adalah jawapan kepada masalah sakit sendi dan tulang. Paling istimewa tentang Flx adalah ianya mengandungi 4 jenis bahan yang dapat memberi kesihatan kepada sendi. Bahan-bahan ini adalah;
1- Kondroitin Sulfat - memberi sifat anjal pada rawan sendi
2- Glukosamin - sejenis gula amino yang dipercayai dapat membantu pemulihan dan pembentukan rawan sendi di samping memberi kelinciran pada sendi.
3- Metilsulfonilmethane (MSM) - memberi sokongan kepada kesihatan sendi.
4- Celadrin - sejenis asid lemak yang dapat memperbaiki kesihatan sendi dan mengurangkan kesakitan sendi semasa aktiviti normal.
Tidak ada produk lain di pasaran yang mengandungi ke-empat2 bahan ini di dalam satu produk.

Kesemua 4 bahan pemulih kesihatan sendi yang terkandung di dalam Flx adalah merupakan produk dari sumber alam semulajadi.

Anda tidak perlu untuk mencari produk-produk lain untuk kesihatan sendi jika anda memilih untuk mengambil Agel Flx kerana ianya mengandungi ke-empat bahan aktif bagi memulihkan kesihatan sendi . Kesimpulannya, FLX boleh meransang pemulihan rawan sendi , meningkatkan keupayaan menggerakkan sendi, mengurangkan kesakitan sendi dan membantu meningkatkan bahan pelincir pada sendi.

Blog Widget by LinkWithin